Forestal Park

Hola!!
Tiden här går jätte fort, det känns som att det var igår man kom hit till teneriffa men det är snart en vecka..
I onsdags började praktiken på riktigt, vi for till forestal park för våran första arbetsdag! 
Det var superkul!! Vi fick testa på alla banor (9 st, 3 familj, 6 sport) och jag har fortfarande ont i armarna!! Man kommer vara vältränad nar man åker hem. Igår var vi ledig och idag fick vi jobba till två. Det var egentligen tänkt att vi skulle fara till vulkanen idag men Carmen (vår mentor) var tvungen att jobba över så hon kunde tyvärr inte skjutsa oss dit, så vi ska dit en annan dag. Vi blev då hem skjutsad av en annan kille som jobbar där. 
Alla på Forestal Park är super trevliga och jag tror att det kommer bli jätte kul de kommande veckorna!! 
I onsdags var det inge jobb utan mer pröva på och idag fick vi följa med när dom hade en stor skolklass och jag kan ju säga det att Forestal Park är lite fel ställe att ha höjdskräck på.. Var ganska kul att titta på vissa personer som mest stog och darrade. 
 
MEGA KOTTAR (hittade dock en ännu större senare men orkade inte ta kort på den..)
 
näst högst upp
 
sista och svåraste banan
tredje plattan är 30 meter upp och där med högsta punkten på hela Forestal Park :) Lite skakigt att stå där
men det är super kul!!! Far hit om ni far till teneriffa någon gång. Lätt värt det och ni kommer ine ångra er!


Kommentarer
Mormor

Men vad glad jag blev ikväll när jag skypade med dig. Det var första gången jag skypade så jag är impad att jag fick det att funka.
Sköt om dig goding och passa på att se dig omkring. Le så får du leende tillbaka. Kram mormor

2014-04-11 @ 21:59:58
Mormor

Berätta mera!
Hoppas du inte blivit sjuk.
Kram mormor

2014-04-13 @ 22:54:09
Profesor....

Underbara bilder, nu ligger bloggen ute så alla kan läsa den... Keep up the good work!!!

2014-04-16 @ 10:56:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

moabergstroom

Tjenare! Jag heter Moa Bergström och jag kommer från en stad i norra Sverige så kallad Umeå. Detta är en föregången skolblogg som jag skapade under mina gymnasieår, så det du kan skrolla dig igenom är vad jag har gjort under mina praktiker och studiebesök. Vad vi har varit och jobbat på för olika evenemang och event osv osv. Det som kommer hända nu under framtiden är att jag kommer uppdatera mer om mitt jobb som jag har. Har du någon fundering är det bara att fråga så svarar jag så snart jag kan! Ha en trevlig lässtund!

RSS 2.0