Teneriffa

Tjeanre!! 
Vi har varit hä i tenerife sen i söndags och vi börjar jobba i morgon vilket har lett till att vi inte har gjort så mycket. Vi sitter just nu på ett fik som har wifi så att man kan prata med alla där hemma. Vi har tyvärr inget wifi där vi bor vilket suger!! Finns inte några butiker heller så dehär med mat har blivit ett stort problem.. de mästa som är finns här omkring är barer.. barer överallt!! Han vi bor med är då trevlig vilket är tur, och ikväll ska vi få träffa Marivi också så att hon kanske kan hjälpa oss med lite frågor som vi undrar över.. 
Annars är allting bra, det är väldigt varmt här! Ligger runt 20 grader och man har redan börjat få lite färg :D
Ska försöka skriva iallafall en gång i veckan sen om det blir mer är det ju bara positivt:) 
Hare bra hemma i kalla sverige eller vart ni nu befinner er!!
 


Kommentarer
mormor

Hej Moa!
Så roligt att du lagt ut bilder så man ser hur det ser ut där du är. Finns det gott om blommor där? Det ser härligt ut med alla palmer.
Här i Umeå har vi det svinkallt idag. Ca 5 grader varm men det blåser. Önskar att det blåste upp lite värme hit till norra Sverige. Annars är allt som vanligt. Klockan är nu 16.30 och jag ska åka hem från jobbet.
Hoppas du haft en bra första dag på praktiken.
Kram mormor

2014-04-09 @ 16:28:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

moabergstroom

Tjenare! Jag heter Moa Bergström och jag kommer från en stad i norra Sverige så kallad Umeå. Detta är en föregången skolblogg som jag skapade under mina gymnasieår, så det du kan skrolla dig igenom är vad jag har gjort under mina praktiker och studiebesök. Vad vi har varit och jobbat på för olika evenemang och event osv osv. Det som kommer hända nu under framtiden är att jag kommer uppdatera mer om mitt jobb som jag har. Har du någon fundering är det bara att fråga så svarar jag så snart jag kan! Ha en trevlig lässtund!

RSS 2.0