Påskfirande i La Laguna

Tjenare allihopa!! 
Här i La Laguna har det varit fullt upp hela veckan med påskfirande och jobb! 
Vi har jobbat ons-lör och det har varit tidiga morgonar och sena kvällar så vi är rätt slutkörda just nu. 
Det har varit ganska bra väder hela veckan, ibland kom det lite dimma och molnen skymde solen lite nu och då så det var ganska kallt i skogen men nere vid receptionen var det jätte varmt. 
 
Vi har fått kratta stigarna från också så att man inte faller och slår sig
I osndags fick vi äntligen träffa Marivi också och hon hjälpte oss med en del saker. 
I tisdags kväll var det också en parad med trummor och läskiga typer i.. Det har varit sådana parader hela veckan lite nu och då och i fredags var det en då alla gick helt tysta och det var skitläskigt!! Det var smockat med folk på kanterna längs hela gatan och kan tänka mig att det var det efter de andra gatorna också. Jag satt längst fram på marken och det var flera av dom som stirrade på en när dom gick förbi.. 
I tisdags
 
I fredags
 
 
 


Kommentarer
Profesor...

Häftiga bilder!!!

Keep on blogging :)

2014-04-21 @ 21:39:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

moabergstroom

Tjenare! Jag heter Moa Bergström och jag kommer från en stad i norra Sverige så kallad Umeå. Detta är en föregången skolblogg som jag skapade under mina gymnasieår, så det du kan skrolla dig igenom är vad jag har gjort under mina praktiker och studiebesök. Vad vi har varit och jobbat på för olika evenemang och event osv osv. Det som kommer hända nu under framtiden är att jag kommer uppdatera mer om mitt jobb som jag har. Har du någon fundering är det bara att fråga så svarar jag så snart jag kan! Ha en trevlig lässtund!

RSS 2.0