Stockholm

Hello!! 
Sitter nu i mitt rum på Jumbo Stay vilket är heeelt otroligt!! Och väldigt billgit för den som ville veta det :)
Det är ett ganska litet rum men det räcker gott och väl när man bara sover en natt. Sängen är jätte skön och det ända som är lite synd är att det drar kallt! 
I morgon far jag och Daniel till Teneriffa tidigt på morgonen så det blir att kliva upp tiidigt :( Men jag är så sjukt taggad så det finns inte!! Jag hoppas att flygresan går bra och att det är vaarmt när vi landar! 
Ska försöka hitta internet så fort vi kommer fram dit så att man uppdatera lite!
Under tiden kan ni ju roa er med att checka in på vart vi ska HÄR
See you in Tenerife :D
 


Kommentarer
Åsa

Inte helt fel =)
<3

2014-04-06 @ 20:04:30
Mormor

Hej Moa!
Det var verkligen ett annorlunda vandrarhem du bodde på. Det såg fräscht och spännande ut. Lycka till på din APL. Morfar och jag ser fram emot att läsa i din blogg varje dag vad du gör och vad du är med om under dina veckor på Teneriffa.
Kram! mormor

2014-04-07 @ 08:46:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

moabergstroom

Tjenare! Jag heter Moa Bergström och jag kommer från en stad i norra Sverige så kallad Umeå. Detta är en föregången skolblogg som jag skapade under mina gymnasieår, så det du kan skrolla dig igenom är vad jag har gjort under mina praktiker och studiebesök. Vad vi har varit och jobbat på för olika evenemang och event osv osv. Det som kommer hända nu under framtiden är att jag kommer uppdatera mer om mitt jobb som jag har. Har du någon fundering är det bara att fråga så svarar jag så snart jag kan! Ha en trevlig lässtund!

RSS 2.0