Tiden går mina vänner

Hejsan allihopa!
Det har hänt mycket sen jag skrev här sist, vilket är ca 1 år sen. Jag har tagit studenten, jobbat i Norge och det var verkligen en jääkla bra upplevelse, och i höstast fick jag en fast anställning på O´Learys här i Umeå. Och allt detta har jag att tacka pga. hotell och turism och främst min kära lärare Stefan! Det var tack vare han jag fick jobb på Scandic för ca 3 år sen och sedan har jag jobbat mig därifrån.
Denna branch har så otroligt mycket att leverera och det är så jäkla kul att få jobba inom detta och utveckla den yttligare.
Alla som får chansen att jobba med detta, ta den! Man lär sig så mycket om sig själv och andra, man lär sig defenetivt om hur man inte ska bete sig på en krog, och man lär sig hur mycket små saker/tjänster kan betyda för någon annan.
 


 


I must say, mitt liv hit tills varit ett stort äventyr men det är låångt ifrån över!
 
Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

moabergstroom

Tjenare! Jag heter Moa Bergström och jag kommer från en stad i norra Sverige så kallad Umeå. Detta är en föregången skolblogg som jag skapade under mina gymnasieår, så det du kan skrolla dig igenom är vad jag har gjort under mina praktiker och studiebesök. Vad vi har varit och jobbat på för olika evenemang och event osv osv. Det som kommer hända nu under framtiden är att jag kommer uppdatera mer om mitt jobb som jag har. Har du någon fundering är det bara att fråga så svarar jag så snart jag kan! Ha en trevlig lässtund!

RSS 2.0