Julgalan Umeå 2014

Halloj!
Så helgen hade vi på HT fått ett erbjudande om att jobba på Julgalan, vilket jag utan att tveka sa ja till. Det visade sig även att det skulle bli den roligaste helgen på länge!! Det var ju då både ettor, tvåor och vi treor dårå! :) Vi fick jobba i servisen, och våran uppgift var att ta emot gästerna, ta dryckesbeställningar och plocka disk. Efter att vi hade slutat där vi tio stannade vi kvar och såg på alla artister som upträdde. Det var ju dock inte de bästa artisterna i detta avlånga land, men oj vilket drag det var! Alla gäster hade superkul och även vi hade superkul!
Hare gött allihopaa!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

moabergstroom

Tjenare! Jag heter Moa Bergström och jag kommer från en stad i norra Sverige så kallad Umeå. Detta är en föregången skolblogg som jag skapade under mina gymnasieår, så det du kan skrolla dig igenom är vad jag har gjort under mina praktiker och studiebesök. Vad vi har varit och jobbat på för olika evenemang och event osv osv. Det som kommer hända nu under framtiden är att jag kommer uppdatera mer om mitt jobb som jag har. Har du någon fundering är det bara att fråga så svarar jag så snart jag kan! Ha en trevlig lässtund!

RSS 2.0